Tips till er som insett att i år igen blir det kallt på vintern!

Ja som sagt, många börjar inse nu att det börjar bli kallt, och att en såndär "rånarluva" skulle sitta bra nu när vintern biter tag!

Jag har ett litet tips till er: Som sagt jag har också en gång i tiden insett att vintern är kall och skulle ut och köpa en "rånarluva" (jag vet inte vad ni kallar dom men jag kallar dom rånarluvor) Men tyvärr var det slutsålt överallt så jag fick rida ut utan mössa och utan någon rånarluva. Men så kom min pappa på den brillianta idén om att åka till en motorsportsbutik för att köpa en rånarluva. Och jag kan ju säga att de flesta motorsportsbutiker har just sådana rånarluvor. Och gissa dom är flammsäkra med!

Det är verkligen en såkallad HISS som nu är populärt att skriva om!
(det man kan få stå ut med att det kanske står Wheels på sidan eller något, det gör det på min i alla fall)


Kommentarer
Postat av: alicia

bisse, vad har ni köpt eran "rånarluva" ? för jag beställde från börjes, men den var slut :/

<3<3

2010-11-20 @ 10:05:50
Postat av: beatrice

Hmm, mina kusiner hade en bilsportsbutik där den nya hästbutiken ligger nu, och jag tror pappa var inne där och köpte våran. Men kolla fall det finns några bilsportsbutiker i stan (kommer inte på någon nu, eller kanske Mekonomen!)



Personligen tycker jag att dom är skönare som är från bilsportsbutikerna! (:



2010-11-21 @ 14:39:46
URL: http://beeatrice.blogg.se/
Postat av: Ida

söt blogg:)

2010-11-21 @ 15:07:11
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Lucke

Var med i dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-21 @ 15:19:10
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0