Komma vidare!

Har ett dielmma, Zola har mer eller mindre gått i pension. Och jag vill utvecklas i min ridning. Jag vill bli bätte, känna att man kommer frammåt igen. Men tyvärr har jag inte råd att ha en till häst, och jag har inte råd att rida på någon ridskola (som skulle vara det sista alternativet för mig i alla fall, men 352:- + 155x4 i månaden tycker jag inte är värt, då vill man rida hästar som inte är "förstörda" plus att det är nästan lika dyrt att ha en egen häst!) 

Och nu till frågan, hur skulle ni göra, för att få mer kunskap? helst så billigt som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Sandra - ridtravaren Isola

Du kan börja hjälpa mig med Isola ;) Hon blir ju bara 15 iår :)

2012-03-30 @ 08:53:17
URL: http://grande.blogg.se/
Postat av: Michaela



kika gärna in på min blogg där jag skriver om mitt liv som småstads tjej med en dröm om att flytta till alanya där min pojkvän bor. bloggen kryddas även med min egen konst samt mode- och träningsinspiration.



ha en fortsatt bra fredag! kram

2012-03-30 @ 09:21:15
URL: http://michaelakivisto.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Börja jobba i stall, mycket slit men man kan få lära sig mycket. Jag jobbade i försäljningsstall ett tag och fick då lektioner flera gånger i veckan på olika hästar.

Jag red även på träning hos en tränare på hans försäljningshästar, väldigt lärorikt att få sitta på riktigt bra hästar(bla en av malin bayards gamla och ett tyska svårklasshästar)och hoppa lite högre(120-130 i mitt fall som lite hopprädd...) Väldigt nyttigt även om hoppträning blir lite dyrare än ridskola.

2012-04-01 @ 21:14:39
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0