Fick stuva om planeringen för Zola!

Hade som sagt tänkt rida ett dressyrpass idag, men eftersom jag fick ett jobb mellan 14:00-21:00 så fick Madde ta Zola och hon hade tyvärr inte tid att motionera henne, så imorgon ska hon få vila/promenad. Så dagens pass vart ett skritt tur, närmare bestämmt Stora Molkerundan. Lite trav vart det också för Zola ville springa ikapp Madde som joggade!

På vägen hem så ville jag trava lite, så Madde började springa ikapp med Zola och hon tog det genast som en utmaning till en tävling så då bärde det av vill jag lova. Gisses vilken vinnarskalle hon fortfarande har haha. Och vilka kraft fulla trav steg hon fick. Herregud, var bara att tacka och åka med nästan haha!
Tog ett tag innan jag fick stopp på henne, men roligt var den lilla krut tanten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0