Stalljour + spån!

Imorgon är det dags att hämta spån, och jag undrar egentligen varför jag sitter här just nu och bloggar. Men har man många tankar i huvudet så har man.
Sitter i alla fall och planerar lite smått vad jag ska hitta på i morgon, och det lutar åt ett joggingpass på åkern, där det för tillfället är i princip det enda stället man kan rida på.

Ska kanske lastträna Zola, hon ska ju vara lätt lastad men vi har inte lasttränat henne på flera år, och nu när transporten ändå är kopplad till bilen så kan man väl passa på i alla fall!
Så vi får helt enkelt se vad som blir av!


spånhämtning förra gången såg ut såhär!


Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:tack!=)



Vi hämtade också spån på sågverk förut.Vilket slit det är alltså och spån får man överallt xD Vi har gått över till halm i stället då min grovfoderproducent säljer småbalar av det och kör hem det till oss vilket är betydligt lättare =))Jag saknar dock spånet på många sätt ändå spån är ju mer lättmockat än halm tex.

mvh/Q

2012-01-07 @ 08:43:12
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Elin- Northern Showhorses

SV: Visst är han :D

2012-01-07 @ 13:11:34
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0