Spån överallt!

Som rubriken lyder så fanns det alltså spån, och det finns överallt på mig med kan jag säga. I håret, näsan, munnen, ögona och till och med i bh:ån hittade jag spån när jag skulle duscha, hur kom det dit liksom innanför ett linne, tröja jacka och en halsduk?? Det är frågan alltså! 

Billigt vart det i alla fall 126:- för 7 säckar spån, helt överkommligt, tror man inte kan få det billigare faktist, om man inte får det gratis alltså! 

Hade i alla fall turen att ha min pojkvän med mig, eftersom han inte kan hjälpa mig med höt då han är allergisk så passar det utmärkt att han hjälper mig med spånet istället, även fall han tycker det är ett skit göra rent ut sagt! 
Dock fick jag packa mest, då jag har tekniken för det, till och med han erkännde att jag var bättre än honom på att packa spån, och det var nog inte lätt att krysta fram! hah! 

Zola skulle ut och skrittas idag i alla fall, Stora Molke rundan skulle det bli för damen idag. Kolla in stallbloggen ---> Stallmolke.blogg.se

Bild på pojkvännen!

Kommentarer
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv: kul att det gillades =) Hur tycker du mitt skrivsätt förändrats?

mvh/Q

2012-01-10 @ 20:15:45
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

sv:jaha du tänkte så.Grejen var den med det där inlägget att det skulle bli "stödord" typ för det jag tänkte skriva sen haha.Men jag tror jag la ner det för att det inte skulle bli så mycket text.=)Jag har ju en förmåga att dra i väg och skriva spaltmeter på spaltmeter ;-D

mvh/Q

2012-01-10 @ 21:21:52
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0