Inget spån!

Idag var det stängt där vi skulle hämta spån som jag egentligen misstänkte från början. Så det vart inget spån till Zola. Vi får helt enkelt se nästa helg om det är öppet, vilket det ska vara enligt lappen på grinden till sågen!

Hur som hälst är det ingen panik med spån, då jag fyllde på det sista igår, så spån har hon, och om det tryter får man väl köpa en bal. Det är så svårt för mig att hämta spån på dagarna, för jag måste ha hjälp med transporten och alla är ju och jobbar så som sagt det blir lite svårt!

Ingen lastträning blev det heller då Zola fortfarande stod och åt sitt morgon hö i hagen, och jag ville helt enkelt inte störa henne!

Snart blir det stallet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0