Bye Mustang mineraler blå!

Efter mycket om och men så har jag insett att Zola tycker helt enkelt inte om sina mineraler, alltså Mustang mineraler blå, ni vet pulvret som jag köpte och trodde jag kom undan med ett kap, vilket jag inser nu att jag inte gjort. Efter snart en månad med dessa och Zola har lämnat dem varje dag!
Jag har provat att ha dem i müslin, och betforen men hon lyckas ändå lämna dem, så det blir att byta tillbaka till Eggersmans golden minerals som innehåller örter också! 

I och med att vi slutat att ge müslin så vore det bra om hon åt sina mineraler!

Så om någon vill köpa 8kg mineraler (pulver då) för 75:- så är det fritt fram att höra av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0