Lek i paddock och hagen!

Idag när jag kom till stallet var det lek i hagen, dock var Zola (häxan surtant hah) inte med. Hon såg inte allt för lycklig ut utan hon ville nog bara komma in!

Fixade i alla fall allt först för jag tycker att 14:oo är lite tidigt att komma in för damen!
När jag kom ut igen hade hon börjat deltagit lite i leken som Cimba och Emmy höll på med. Passade på att träna lite horsemanship med Zola (tränade på inkall) och det slutade med att alla hästar kom när jag ropade, och lämnade mig när jag ville bli lämnad. Verkligen häftigt!

Hade planerat att rida idag men eftersom hästarna hade så kul i hagen bestämmde jag mig för att leka med Zola i hagen själv, Vilket hon uppskattade. Ett ridpass blir i morgon, inriktat dressyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0