Veterinär besök!

Igår upptäckte jag och Madde att såret har blivit svullet och hårt, alltså operations såret. Hon är även som en blaskig "påse" mellan frambena, vilket kan vara en sträknig, eller en vätskefylld påse som behöver tömmas! 

Vi ringde veterinären igår i alla fall, och han skulle komma ut idag och titta. Han har inte hört av sig än, men han skulle göra det någon gång under dagen. Det är så himla tråkigt att det blir såhär mest för Zolas skull som kommer få ha sjukhage vila igen. Jag är väldigt harig med henne nu så... 

Hon har som tur inte feber, och hon är som vanligt vilket är ett gott tecken tycker jag!
Men som jag sagt innan, helldre ringa veterinären en gång för mycket än för lite. Håller tummarna att det inte är något "allvarlig" eller vad man nu ska säga! 



Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Vet inte var det kommer i från då det kom med tränset =)

2012-04-19 @ 12:44:47
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Q med ridtravare i fokus!

Oj detta hade jag missat.Hoppas det går bra med allt och att hon läker ihop som hon ska och att ni får svar på vad det är för något.



sv:Haha precis så gjorde jag i dag också.De har röjt i kraftledningsgatorna här och det ligger fullt med "hindermaterial" där ops =P

mvh/Q

2012-04-24 @ 01:10:14
URL: http://qodrofenia.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0