Uppdatering kring tillvarorn!

Tordags: Veteriären kom på besök, efter att jag och Madde tyckt att såret var svullet. Samt att hon hade en påsen mellan frambena. Veteriären tycket ändå att det såg fint ut men att vi skulle sätta in lite metacam för att förebygga en infektion!
Känndes ändå skönt att han kom ut även fall det inte var nödvändigt. Men som jag brukar säga "bättre att ringa en gång för mycket än förlite!"

Fredag: Vi började ge metacam (som ska ges i 5dagar, alltså sista dagen idag). 

Lördag: promenad för damen, lika pigg och glad som vanligt! 

Söndag: Fick vila. Dock lika pigg som vanligt.
Måndag: Fick vila, lika pigg som vanligt.

Tisdag: Ska titta hur hon rör sig idag tänkte jag, eftersom vetetinären sa att det absolut inte gjorde något om hon lekte i hagen, tänkte jag släppa henne i paddocken, lite så hon kan få utlopp av sin energi samt att titta på hur hon rör sig för att sedan kunna sätta igång henne igen på bästa möjliga vis. 

Som ni ser så har det inte hänt så mycket, vi har heller inte fått något svar vad det kan vara. Så jag och Madde hoppas att få svar denna vecka i alla fall. Håller tummarna på att det är posetivt. Men någonstans vet man att så kanske inte fallet är...

Kommentarer
Postat av: madde

hmm glömde säga det men i söndags gick jag och henke kolteppan med henne eller rättare sagt hon gick den med oss XD

2012-04-24 @ 12:25:04
URL: http://diddilen.blogg.se/
Postat av: Matilda

Hoppas ni får svart snart!

2012-04-24 @ 12:41:29
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0