Hej mitt vinterland igen!

Usch, igår drog snön in igen, ovädret varade i 40 min men marken är helt vit i alla fall!
Så igår fick Zola vila helt enkelt, jag kännde verkligen inte för att ge mig ut i snöovädret, plus att det var svin kallt också! :( 

Idag håller jag tummarna att vädret kan vara på min sida, alltså uppehåll, jag siktar inte på någon sol inte, jag är bara glad om det kan vara uppehåll som sagt! 
Har tänkt rida dressyr, vet inte om det blir på åkern eller om det blir på banan, beror på om marken har frusigt eller inte. Paddocken blir så jäkla hård om det har frusigt och om det inte har det så är åkern så jäkla mjuk, så vi får se i alla fall! 

Vad ska ni göra med era hästar??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0