Vila vart på schemat idag!

Hade tänkt rida och pyssla med Zola idag, men det får bara bli pyssla, vart nämligen erbjuden mer jobb idag från 12:00 till 16:00 så det var bara tacka och ta emot, har ju en veterinär räkning att betala! ;)

Och efter 16:00 tror jag att jag och Andreas ska iväg, till hans bror som fyller år. Så då kan jag tyvärr inte rida henne då heller. Så hon får vila!

Tror tyvärr inte hon dör av det! ;)

Igår vart det stockstigen i alla gångarter för Zola. Och hon hade varit på ett bra humör!  bilder från stockstigen--> http://beeatrice.blogg.se/2011/april/stockstigen-i-bild.html#comment

Nu glider jag iväg till stallet och släpper över hästarna! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0