Ledig i helgen!

Det är inte vanligt för mig, oftast jobbar jag i alla fall en dag i helgen, men nu är jag ledig lördag och söndag och börjar 16:30 på måndag. Skönt va? 

Lite ovanligt att vara hemma när alla andra är det! 
Idag är det i alla fall Madde som har hand om Zola. Vet inte vad dem ska hitta på, men dem ska nog göra något!
Är grymt sugen på att åka till stallet, har kommit på att det är jävligt skönt att vara i stallet utan att behöva bry sig om man har läxor eller inte, så nu kan jag vara där utan att ha stress, eller ja lite stress blir det allt, men inte skolstressen! 

Senare idag ska vi åka ut i skogen (till Andreas lillebror som fyller år)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0