Kom just hem från stallet!

Har varit uppe i stallet och släppt över Zola och Cimba till grannens hagar som behöver betas ner, och gisses vad glad Zola blev, man såg nästan pratbubblan över hennes huvud "mina drömmar har slagit in!".

Sedan hjälpte jag grannstallet med deras hästar, en ponny som skulle komma in och ge sällskap till Rockan (sofiiasundqvist.blogg.se s, tävlingshäst som genomgått en knäoperation) Ponnyn i förövrigt är också skadad vad jag fattade som, men har kommit längre i läkningsprocessen så den får vara ute stundvis i hagen!
En riktig drömponny, så om jag skulle skaffa en ponny nu hade det varit den vill jag lova, super sööt.
Ser ut som den här nedanför, fast grövre, och lite ljusare, tror det är en maxad C eller en liten D. Har bild på den, men vill inte publicera något från någon annans stall/häst med tanke på stölder!



Sööt va? (bild från google)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0