Promenad med mensvärk!

Kanske blir lite to much information nu men igår hade jag tänkt gå en långpromenad med Zola, dels för jag insåg att min kondis inte är på topp (har nog aldrig varit om jag ska vara ärlig) hur som tog på mig gympaskona och gick upp till stallet!

Zola mådde bättre igår så det var skönt, hur som när jag var i stallet kännde jag vilken jäkla mensvärk jag fick helt ärligt. Bestämmde mig ändå för att gå en promenad med Zola för motion ska ju hjälpa. Men det gjorde det inte för mig, vart en ganska kort promenad, men jag fick med Josse och Cimba på en i alla fall!

Hur som fick pappa komma och hämta mig i stallet, pallade verkligen inte att gå hem, plus att jag jobbat med extremt dåliga skor så jag hade ont i hela bena efter jobbet! Måste verkligen köpa ett par ordentliga skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0