Maddes dag!

Idag är det Maddes dag att ha Zola. Lite skönt är det faktist då det är riktigt pissväder ute så att säga! Då slipper jag gå ut hah! Själv ska man åka och shoppa, ahh inte till mig utan till min syster, hon fyller ju år snart (1nov).

Det blir förmodligen paddocken som hon rider i, för hon ska till stallet ganska sent pga hennes praktik. Och eftersom vi har belyst paddock då passar det bra! Vet inte vad dem ska pyssla med, men jag önskar dem lycka till. Igår hade nämligen damen börjat bocka lite för hon hade så mycket energi hah! Inte ofta hon gör det vill jag lova, men ibland så!

Kommentarer
Postat av: Sätilaryttaren

sv; precis!

Jag har ridit två på en häst men då har det liksom varit skritt, lite skillnad ^^

2011-10-25 @ 10:55:19
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/
Postat av: hanna ♡

planer för dagen? :)



det är så att jag har en fototävling med temat vatten som pågår på min blogg, den avslutas på söndag så du har tid att ta en bild om du inte redan har någon, kika in om du vill anmäla dig eller läsa vad man kan vinna och så, puss!

2011-10-27 @ 06:55:08
URL: http://heaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0