Vilket flyt!

Har eventuellt ännu ett jobb på g, nämligen i ett travstall som hästskötare. Jag vet det är oftast dåligt betalt att vara hästskötare men helldre ett jobb jag älskar med mindre lön än ett jobb jag hatar med mer lön!

Hur som fick jag ett nej först, men nu i efterhand hörde dem av sig till mig, och frågade fall jag hade jobbat med hästar eller hade någon utbildning som hästskötare vilket jag då inte har, så det är ju kul att dem överväger mig i alla fall (skulle få provjobba i helgen, men tyvärr är jag upptagen med annat, skrev att jag kunde jobba i veckan som kom) så vi får väl se hur det blir med den saken helt enkelt! 

Från 0 jobb till eventuellt 3 på 4 månader det är inte illa pinkat tycker jag! 

Dock har jag en utlandssemester också mitt i smeten, så vi får väl se fall jag fortfarande är intressant. Får i alla fall jobba kvar på Lilla Krog som bartender (även fall jag ska ta ledigt) ;)

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Härligt! Oftast är det ju bättre betalt inom travet än inom ridsporten, eller man får åtminstonde lön...;)

2011-11-23 @ 23:30:20
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/
Postat av: sandra - ridtravaren Isola

SV: Typsikt Zola att "skita i vad man säger" och sen komma på att hon skulle ha lyssnar på en HAHAHA :D hon är så söt när hon gör så!!

Har hon gått över på Isolas sida eller? Älska lera HAHA :D

2011-11-24 @ 08:18:31
URL: http://grande.blogg.se/
Postat av: Bonnie

sv: Hittade det på en loppis för flera år sen:)

2011-11-24 @ 16:15:55
URL: http://teamkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0