Usch!

Här har man sovit bort sin dag IGEN. Trodde mina föräldrar skulle väcka mig för vi skulle gratta min lillebro som fyller 11 år i morse, men den gratulationen fick inte jag vara med på, dock gick jag och la mig vid 1 igår, och det var grymt skönt att sova, men som sagt detta kommer inte hjälpa mig till att vända tillbaka på dygnet! :(

Hade till och med ställt klockan men det hjälptes inte, kommer inte ihåg att den ringde ens, om den gjorde det??

Hur som, Zola fick stå igår, Pappa fyllde år så vi skulle fira honom, men idag ska hon få motion, läste på stallmolke.blogg.se att Madde skulle longera Zola, så vi får väl se vad som händer!

Nu bär det av in till stan, för att tanka, köpa en salva, eventuellt nya fiskar (då pappas fiskar i akvariet som han fick i födelsedags present eventuellt har blivit uppäten -.- utav fulgäddan!) Sen blir det hem och äta massor av tårta och plugga drinkar!

Yes så ser min dag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0