Trött var ordet!

Först och främst förlåt för jag inte har bloggat!

Igår var det en helgalen dag rent ut sagt, sökte jobb som bartender på en av krogarna inne i stan (trots att jag inte har någon utbildning, men vad tusan jag måste ju söka jobb då jag är arbetslös). Hur som fick jag en intervju igår morse (kl9) kan  ju tilllägga att det var Sveriges kortaste intervju, den varade i max 2 min, där frågan var "när kan du jobba?", så jag fick "prov" jobba igår kväll från kl 22-02 och idag blir det mellan 23-02. Och seriöst det var svårt, riktigt svårt men kul!

Och dem här ölkranarna, ja alla säger ju att man ska "tippa" glaset för att inte få skum, jadu det är lätt att säga, men det är en heeeel vetenskap kring hur man tappar upp öl, vilket resulterade i Bisse = Dålig öl med skum!
Men som sagt, så mycket kan jag inte ha "sugit" eftersom jag fick komma tillbaka ikväll! :D

Aja, till Zola, hon fick stå, var helt enkelt så GRYMT nervös igår innan jag skulle jobba så jag hade sån magknip rent ut sagt! :S Men jag fixade allt, och rycktade henne länge! :D

Idag ska Madde rida henne tror jag, tror till och med Madde och Josse skulle rida tillsammans, Josse då på Cimba eftersom Peggy är skadad!

Så nu blir det fika + en Powernap!

åhh just ja, Madde har Zola i morgon med då jag ska jobba (inte i baren) utan på mitt "vanliga" jobb! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0