Tisdag!

Idag är det min tur att ha Zola, Madde ska på föreläsning med sin klass, så jag får ta Zola idag! 

Har inga planer än så länge vad jag ska hitta på med damen, så det återstår att se!
Igår vart det en skritt tur i mörkret, tror det vart stora Molke rundan, Emmy och Alicia var med som sällskap! 

Och nu är det klart, jag och Madde ska testa att ha en till häst, en fd travare som heter Julle, som är under utbildning. Vi ska alltså då hjälpa Stallägarens syster med hästen då hon inte har möjlighet att ta hand om den under 1-2 månader! Så det ska bli kul. Hon kommer med Julle någon helg framöver så ska vi se fall vi passar hästen!
Ska verkligen bli spännande!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-11-08 @ 13:52:13
URL: http://diddilen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så det va de du skulle säga att julle kommer någon dag så vi får tästa att rida honom?

2011-11-08 @ 13:53:06
URL: http://didilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0