Många rubiker som lyder trött!

Ja även idag har jag ingen fantasi på rubriker, så ja trött får det bli! 

Anledningen till att jag är trött är min kille, han är skyldig mig massor nu, då jag fick hämta honom från jobbet halv 7 i morse ca 3 mil här ifrån. Gissa om jag var trött då jag slutade halv 3 i natt + ingen sömn innan, eller jag hann inte somna ordentligt någon gång! 

Har även sagt upp mig som bartender, dels för att jag inte haft någon tid för min kille, och dels för att det var rent ut sagt dåligt betalt för det jag slet! 

Snart blir det hem till Mamma och Pappa för att fika, sen till stallet och hämta ett visitkort så jag kan ta kontakt med hästmassören! Man kan ju alltid rådfråga henne, sen behöver Zola kännas igenom av ett par vana händer för massör! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0