Lek!

Igår vart det lek för Zola och mig i paddocken, och ett försök till nya trix, vilket ledde till en häst som snubblade på sig själv!

Zola var nöjd efteråt då det bara var jag som sprang runt och inte hon hah. Övade på inkall vilket gick jätte bra (eller så var det bara godisburken som lockade mest) Men hon brukar som sagt komma om man inte har den med heller!

Idag vet jag inte vad som står på schemt för damen som för övrigt känns som vanligt igen, vi hade lite problem med stelhet, men med steching varje dag och massage har det gett med sig, ska i alla fall ta kontakt med en hästmassör!

Nu blir det fika med Mamma, sen till stallet för att mocka och fixa lite!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, söt häst du har som låter dig springa och leka! ;D Minns när jag sprang och lekte med hästarna i hagen för två år sedan, klev snett på en pinne som gled iväg och bröt två ben i foten... Hästarna tittade mycket förvånat på mig där jag helt plötsligt låg och skrek på backen, de såg ut att inte riktigt fatta om det hörde till leken eller inte! ;)

2011-12-02 @ 09:28:47
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0