Deprimerande inlägg (inget om hästen)

Just nu känner jag bara för att skriva av mig helt enkelt, är så mycket i mitt liv just nu!

Till att börja med, jag har två jobb (buhuu vad synd det är om mig?!) nej men det är jobb som jag får lite då och då, alltså inget fast eller så. Blir otroligt stressad av att kanske inte ha jobb på 3 veckor sen har men en vecka med två jobbdagar. Tycker det är oerhört frustrerande då jag vill ha rutiner i mitt liv.
Arbetsförmedlingen hjälpter ju dock inte till heller så varför finns dem??

Har även fått en ovän, som jag inte ens vet vem det är, då någon gjort punka på min bil i måndags och sedan igår skruvat upp bultarna på ett av däcken så om jag var korkad och bara höjde volymen för att skippa odjudet från däcken som satt löst skulle jag mot allt förmodan inte sitta här just nu och skriva, om jag säger såhär, skruvade bort en av bultarna och dem satt fast med bara två gäng och sen hade jag bulten i näven! Vem fan gör något sånt??? Det är självfallet polisanmält!

Vänner har även visat sina dålda sidor så... jaa det är mitt liv just nu, ingen rutin över huvudtaget!

Men men bara step it up så att säga!

Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

MEN GUD!!! :O Asså.. shit.. allvarliga grejer dedär, du kan ju DÖ av konsekvenserna :S:S:S:S

2011-11-18 @ 16:09:15
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0