Tjockis!

Igår tänkte jag att jag skulle rida, men så vart inte fallet. När jag tog in Zola så märkte jag hur spänd hennes mage var (dem har gått och betat av en av grannens hager, alltså Zola och Cimba) och hon var verkligen lagom tjock, när jag tog in henne. Och det rumlade massor. 

Hade tänkt rida dressyr men sadelgjorden gick knappt att spänna, bytte då till Allroundsadeln. Men då hade hon redan somnat, så jag gick en promenad med henne istället.

Hade lagt lite kraft i krubban men hon vägrade äta det till och med, så hon var mätt kan jag säga! Hon somnade direkt!
Idag ska dem i alla fall få gå ut hela natten, så vi får se hur det blir! (:

Kommentarer
Postat av: Tova

Tack, ska krya på mig =)

2011-05-30 @ 10:38:30
URL: http://kazince.blogg.se/
Postat av: Blogcast / Jealii

Tack så mycket för ditt förslag :)

2011-05-30 @ 13:58:25
URL: http://vampiress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0