Massor att göra!

Skulle precis lägga in lite bilder från min kamera när jag upptäckte att dem bilderna jag skulle lägga in fanns inte på minneskortet. Alltid lika kul när man tror att man lagt in bilderna och sedan raderar man dem från minneskortet. Kom på att jag gjorde det fredag den 13 så jag hade visst lite otur den dagen.

Så idag måste jag ta nya kort alltså. Det är nämligen så att jag går som sagt Foto B och i den kursen ska vi göra en dokumentation på 20bilder, som ska vara redigerade och klara nästa vecka. Och jag som hade tagit ungefär 140 bilder på det jag ska dokumentera. Säger bara en sak " jäääävlaaaar"!

Sen ska jag även upp till stallet. Och idag ska jag rida dressyr, får se fall jag får med mig Andreas upp till stallet om han kanske kunde ta lite kort på mig, hoppas!

Men nu ska jag fortsätta att städa (som jag inte gjorde igår)...


Kommentarer
Postat av: Anna

Visst är dom! Dom är fantastiska att rida i med, supermjuka och med bra grepp. :)

2011-05-19 @ 14:21:58
URL: http://hobbyryttaren.wordpress.com
Postat av: Anna

Åh jag blir verkligen glad när folk är så snälla och visar respekt för hästen.



Det kom en lastbil bakifrån när jag var ute och red för ett tag sen. Han som körde saktade in och rullade försikgt bakom oss till jag kom till en infart jag kunde ställa mig på så han kunde komma förbi :)

2011-05-19 @ 14:30:36
URL: http://cobol.blogg.se/
Postat av: Caroline

SV: Om du menar Zäta så rider jag henne inte mer, p.g.a lite olika anledningar som jag inte vill ta upp.. Men jag har det bra med Donna nu och kan nästan inte få det bättre :') hon är bättre för mig.

2011-05-19 @ 16:00:56
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0