Hastnet.se = Farligt!

Har nu suttit i över två timmar och kollar på olika hästar, och häst saker. Kan ju säga att det är många annonser man vill skriva in "hej jag är intresserad". Som tur är kan jag hålla fingrarna i styr hah! 

Som idag tex, såg en super fin lettiskt halvblod, guldfärgad (eller ja isabell/fux som såg guldig ut i solljuset) som tyvärr hade Kissing Spine (där av de billiga priset) om jag "klickat hem den" hade jag varit 10,000kr fattigare (pengar som jag inte har) Sen såg jag ju en risig transport som skulle vara bra att ha (inte till Zola) utan att packa den med spån, så man slipper åka och hämta spån varje helg typ, den kostade för övrigt 1000kr, sen så fanns det ju en hel del schabrak som inte skulle sitta fel. Så alla dem schabraken som jag ville ha skulle nog gå på 2000kr. Så allt som allt skulle det bli 13,000kr fall jag "klickade hem" det! 

Man skulle bli miljonär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0