Fina lilla Zola!

Lite trött igår där av ingen uppdatering, kom hem vid 3 på natten till igår, fick sova 2 timmar sen stalljour, sen hem och sova lite till.
Hur som, igår vart det lite leka i paddocken, övade på det jag brukar göra alltså inkall, att hon ska hålla koll på mig vad jag gör, att hon ska följa med mig tills jag föser ut henne från mig igen!

Hon var verkligen super fin igår, och hon lyssnade massor, när jag övar brukar jag ha med mig ett dressyrspö och godis, lite inspration från ponnyakuten kanske (a).

Idag vet jag inte vad Madde ska hitta på med Zola. Åhh just ja ska eventuellt testa en annan dressyrsadel, och se fall den passar bättre än den vi har! (:
Men då måste vi sälja den andra först innan vi kan köpa den här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0