Stallet nu då!

Kom hem för ungefär 40min sen, så nu haf jag ätit mellis och kollat på Ponnyakuten, så nu är jag motiverad till max. Ska bara ta en huvudvärkstablett innan jag går upp till stallet.

Vet fortfarande inte vart jag ska rida, men jag vet att det är Dressyr som jag ska göra, men vet inte vad i dressyren jag ska öva på, förmodligen lite fattningar och snyggare avsaktningar, hon har en tendens att tappa formen, så jag måste rida mer in i halten eller vad man ska säga, och inte lämna henne att göra det!

Kommentarer
Postat av: Fea

Jaa ! älskar att hoppa min kuse :D lindorna är köte på mantorps travshop och schabraket är köpt på globen horseshow

2011-03-28 @ 19:54:35
URL: http://feaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0