Gör om gör Rätt!

Idag bir det gör om gör rätt från igår, förväntar mig inget, då det inte var Zolas fel igår utan mitt. Har planerat lite dock, att inte rida med dressyrsadeln och rida med det tredelade bettet istället. Och ta med en frukt till stallet om det är så att jag bir hungrig. Så jag inte blir sur och tvär för det haha!

Idag ska jag inte knoppa manen i alla fall, har verkligen ingen talang för det, och Zola verkade INTE gilla det! hah
Hon är väldigt mankan öm så hon gillar verkligen inte när man håller på att ex rycka manen eller när man flätar och så!
Varför jag gjorde det vet jag inte men men ville testa!

Josse har bilder på det, men jag har dem ej här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0