God morgon!

Klockan är nu 10:51 och jag har varit vaken i 20minuter. Nej jag är inte sjuk. Jag har bara en underbar studiedag
Kommer bra på plats denna vecka eftersom jag måste plugga till Samhälls -provet som jag har på fredag!
Det är verkligen inte ofta som jag har prov, men det sker! 

Ridpasset igår:
Red som sagt på åkern, skrittade bara då marken var för mjuk för trav. Jag red i ca 30minuter i skritt och övade mest lösgörande saker, och framdelsväningar. Hon var super i höger, det har aldrig gått så bra att göra i höger vara förut som det gjorde idag. Visserligen blev hon lite smått sur, och gjorde en bakdeslväning en gång (hon kan inte göra dem i vanliga fall) men när hon blir sur kan hon göra alla avancerade dressyrrörelser på samma gång! haha! så sööt! 

Blåste som tusan ute igår, trodde jag skulle blåsa av hästen. Men hon skötte sig bra. Trodde det skulle vara som att rida på en studsboll. Eftersom hon inte gillar när det blåser. Men hon var coollugn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0