Dålig planering eller vad....

Har studie dag ändå hann jag inte att rida, hur går det ihop sig egentligen? 

Aja. Kom upp till stallet runt kl 4 sen så kommer jag hem vid 7 och inget har blivit gjort. Och jag som ska plugga nu, sitter här istället. Det talar ju bara för sig själv! 

Men lite fick jag gjort. Har smörjt allt idag. Alla 6 träns. och två sadlar. Och jag smörjde dem noga det ni! 
Sen städade jag även foderlådan. Men sen tog tiden slut. Ah jag gjorde ju allt annat typ mocka och så med men sen drog stallmötet ut på tiden med. Fast vi fick mycket sagt i alla fall! 

Nu blir det plugg!

Kommentarer
Postat av: Matilda

SV: Okej =) Vilken av dem??

2011-03-23 @ 20:43:02
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0