Varför är det såå...?

Var i stallet en snabbis igår och kollade till Zola, för att sedan dra på ölbrännboll. Men när jag väl kommer till stallet och ropar på Zola så kommer hon gnäggande och springande till mig i hagen (brukar aldrig göra så) sedan står jag coh myser med henne en stund och sedan kollar över henne så hon inte har några sår osv. Tror ni inte att jag får världens sötaste blick av Zola som man kan tolka såhär "men matte, ska inte du rida och hålla på med mig idag heller... :("
Gisses vad jag bara ville vara i stallet med min häst då. Jag vet att hon har vilovecka men jag VILL rida!
Saknar och rida henne massor. Plus när man får den där blicken - Samma sak för er?

Idag ska jag upp till stallet och rida en sväng i alla fall! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0