Regn, Regn och åter Regn!

Nu har det regnat konstant i 2dagar, och nu öser det verkligen ner. Snart sjka jag till stallet och ta in min lilla blöta häst (efter jag skrivit klart detta). Så hon ska få stå inne en stund nu. Har hört att det ska bli hårdare koll på om hästarna får komma in de 6timmar det måste vara inne om dagen (om det ej har något skydd i hagen) Så man vill ju inte åka dit för att man inte tar in hästen, dock tror jag det är skönast för hästen att vara ute hela tiden under sommaren (dock inte 30 grader stek het sol utan någon skugga!)

Ska städa och fixa lite i stallet också. Får se om jag rider, Zolas hovar ser allt annat än bra ut och hovslagaren ska komma i början av nästa vecka så vi får hoppas det blir i morgon!

Nu blir det stallet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0