Dagens fråga!

Har två frågor idag som jag vill att så många som möjligt vill/kan svara på!

1: Vad betalar du på din häst?
2: Om ni betalar en hel del på din häst, hur får ni ihop pengar? Jag menar Zola går på ca 2500:-/månaden, och det är inte säkert att man får ihop det om man jobbar som vikarie!

Jag betalar det jag vill ha till Zola, alltså om jag vill ha ett nytt träns så får jag betala det (eller min syster) men stallhyran, mat, hovslagare betalar mina föräldrar. Så fort jag får en fast inkomst är min plan att ta över Zola, så mamma och pappa slipper betala allt!

Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Betalar allt för Bellan :) vikarierar

2011-06-26 @ 17:25:44
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Emma

Har köpt alla mina hästar kontant, plus att jag alltid betalat allt för mina hästar (utom bensin till mamma och pappa när de var supergulliga att skjutsa mig till träningar och tävlingar innan jag tog körkort själv) ;)

2011-06-27 @ 17:45:54
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0