Besviken!

Är kanske fel ord för att beskriva min häst idag. Först och främst när jag kom till stallet såg jag emot en dressyr pass. Men det vart ändringar. Eftersom hon släpptes på bete igår (för lång tid) så är hon tokig igen!

Blir så lack på Zola ibland, det går verkligen inte att få kontak med henne, spelade ingen roll att Emmy var inne, Zola fick Emmy att betee sig likadant. Hon drog ut mig från stallet 2 gånger. Jag var fortfarande cool lugn eftersom jag vet att det inte hjälper att bli arg, men man blir så besviken på henne, känns som allt man arbetat för är borta. Visst jag vet att det är en period sak, men man vill ha en häst som åtminstne kan stå i ett stall, som inte drar ut en ur stallet. Det är fan pinsamt att bli utdragen. Känns som alla tittar på en och tänker "va fan ska hon ha häst för när hon inte kan ha kontroll på den".

Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0