Ringrostig!

Ja efter att ha varit den ryttaren som inte fegade ur på hinder mellan 80com-1,10cm så kände jag mig väldigt löjlig idag må jag säga!

Madde hade bygt upp två st hinder på ridbanan, och det var två kryss som låg på 50cm, ja jag erkänner det känndes lite pirrigt må jag säga. Har nog inte hoppat Zola på 1,5 år då ingen har velat följa med och det har varit annat att jobba med (dock har ju Madde hoppat henne då och då) Den senaste hästen jag hoppade var Top Gun (pensionerad elit häst) Dock hade jag ramlat av på framridningen så jag hade ont i hela kroppen, så det blev två hopp!

Dock gick det förvånandsvärt bra idag, tycker jag själv i alla fall. Stannade på hjöden 50cm hela ridpasset då Zola fått stått i två dagar innan, så det vart inte ett sånt krävande pass så att säga, dock blir hon väldigt taggad så hon stressar upp sig i alla fall och blir trött. Haha så sööt hon är!

Var även på ingvaldstorp idag, och köpte ett par ridbyxor (moutainhorse, stavning?) och sedan flugspray!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0