Rida eller inte Rida!

Det är frågan, har redan varit i stallet en snabbis och fyllt på vatten, och kollat till Zola, och allt verkade bra med henne, men nu är frågan ska jag åka upp senar och rida?

Jag behöver komma till stallet, och Zola behöver motion, men min farmor och farfar åker i morgon och då jobbar jag (07:00- 16:00) så jag hinner inte träffa dem i morgon. Så hur ska jag göra, Zola dör inte av att inte få motion, men det är klart att hon behöver det. Men men får se hur det blir!

Åhh föresten, är grymt sugen på att skaffa en häst till, en liten häst, gärna ung men som är inriden så jag själv kan utvecklas med den så som jag gjort med Zola. Spelar ingen roll om ras. Men vi får se, nu tillåter inte ekonomin det och inte min kille heller! hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0