Svar på frågestunden.

Jossan (http://minfux.blogg.se/): Mina mål med Zola är att utvecklas så pass mycket som det går. När jag och min syster fick henne så red vi på ridskola och för en tränare med Zola. Men nu på den senaste tiden har det inte blivit av helt enkelt. Både jag och Zola har tappat jätte mycket, vi båda slarvar (inte bra) så nu till våren tar jag och min syster upp träningen för Pernilla (om hon vil fortsätta att träna oss) Zola kan så mycket mer än vad jag kan, och jag skulle verkligen vilja få ut det av henne, och hitta precis alla "knappar"! (:

Alicia: Om tio år, hmm, jadu jag vet inte. Förmodligen jobbar jag med något, eller så kanske jag pluggar. Jag har ingen aning. Jag vet att jag vill hålla på med hästar!

Sandra (http://sandriey.blogg.se/): Vilket täcke menar du? reflex eller det marinblåa? På reflex har hon i alla fall "one size" så det var inte så mycket att välja på, och på det marinblåa skritt täcket är det nog full, men det täcket är lite stort tycker jag!

Hoppas ni blev nöja med svaren!

Nu blir det stallet för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0