Diss- Gummiband till stigbyglar.

Det här är verkligen en diss från min sida, dels tycker jag det är fult. Sen har jag haft otur med dessa. För det fösta går det inte att få dit gummibandet, plus att det gör jätte ont när de "smäller" tillbaka, hade oturen att ha fingrarna emellan när jag slant med gummibandet och så fick jag en smäll över fingrarna. Inte nog med det så lossnar de hela tiden, vet inte fall det är jag som bara är dålig på att spänna dit dem eller fall det är något fel på de, men det är en diss från mig. Bättre att rida med andra "säkerhets" stigbyglar!

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Jag gillar dom! :D Vägrar rida med raka eller australensiska. Har dock ledade själv.. och ett par med gummiband som ej används för tillfället. :>

2011-01-17 @ 13:12:30
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: frida

sv: Sadlar utan märke helt enkelt eller märkessadlar som kostar upp till 4-5000. :)

2011-01-17 @ 13:30:02
URL: http://seriouslyfrida.blogg.se/
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

SV: Ledade stigbyglar är dom som sviktar, elr hur jag ska säga :o Om du trycker ner i stigbygeln så följer lederna med din fot, beroende på hur mkt du trycker liksom. :-) De blir aldrig stumt.



Den effekten ska tydligen minska knäproblem eller minska smärtan för de som har knäproblem. :-)

2011-01-17 @ 21:45:23
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0