Videoklipp- Zola 2010

Här kommer ett klipp på Zola och mig.
Denna dag väntade vi på vetrinären så jag passade på att rida innan han skulle komma ut, denna dag kommer jag ihåg nu när jag har fått fundera lite, och jag vet att hon var okoncentrerad (syns på filmen).

Vet även att det är en rad saker jag måste öva på: ner med hälen/länga lädren (om jag inte hoppar förståss, tror det är mina hoppläder som jag har där) räta upp mig, upp med handen, och upp med blicken.

Vill bara säga att jag sågar INTE Zolas mun, hon springer så ändå oftast när hon är okoncentrerad eller vill fram snabbt. Hon behövs även drivas på i galoppen, hon tappar höger bak!

Annars är jag nöjd med traven innan galoppen!

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Hon ser ut att kunna bli riktigt trevlig! Nog för att hon ser trevlig ut nu, men du förstår. :-)

2011-02-18 @ 06:56:38
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Caroline

Ni är jättefina tsm! =)

2011-02-18 @ 23:18:22
URL: http://ridinghorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0