Väntar med spänning!

Väntar på att hon som vi kanske ska köpa sadeln av ska höra av sig med lite mått på sadeln, vart lite skeptisk till hur smal den var mellan bossorna, så hon skulle mäta och ta lite nya kort, kan ju vara vinkeln på kortet som gjorde att den såg väldigt smal ut! 

Så jag väntar som sagt med spänning! 

Var och fönster shoppade i hästbutiken här i stan, inte den som jag har snackat om förut. Vi har en mindre i stan, men jisses vilka priser. Ett par ridbyxor 999:- och dem var lime gröna och inte ens helskodda?!

Vad är det för pris liksom?!

Sen kollade jag även på hjälmar åt min syrra, Andreas hittade en as snygg hjälm som han tyckte, i mina ögon såg det ut som en potta.

hjälmen till höger, den som Andreas tyckte att Madde skulle ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0