Vad har era hästar fått gjort idag?

Själv vart det lite horseman chip för Zola, eller ja jag sprang runt henne och hon stod och tjurade. Gick alltså inte bra. Skulle testa lite horseman chip, höll på med det i början när vi fick henne, då gick det bra, men idag? Man kan undra vad som hände på vägen liksom. Noll koll. 

Det finns två alternativ entigen så fattade hon inte, eller så brydde hon sig inte, jag gissar på alternativ nummer 2! 

Sen att jag var okoncentrerad och hade med mig en filmkamera gjorde nog inte saken bättre! 

Men det är i alla fall något nytt att öva på, respekt för varandra! 

Sedan vart det lite longering i grimma eftersom jag bara hade det med mig ut i hopp om att horseman chip skulle fingera! 

Så vad har era hästar fått gjort?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0