Trött, sliten, ont i huvudet.

Dagen har varit kaos. Min klass sätter ljuset till estets musikal, där av att jag är trött, sliten och ont i huvudet. Dem har haft ljudkoll hela dagen, vilket gör att man blir allmänt trött i huvudet. Vi har haft ljuskoll, ljus överallt med strålkastare och massor. Rent utav ett kaos när dem skulle ha genrep och vi skulle fixa ljust sammtidigt. Plus att de skulle kolla så alla instrument hördes.

Detta är min vecka framöver. Kanske blir dålig uppdatering pga allt, plus sena kvällar.

Zola där emot blir riden av Madde idag. Är lite orolig när jag kom till stallet igår så hade hon knappt rört e-m höt (jag kvällsfodra) Vet ej fall hästarna kom in sent igår men men, Hon har ratat höt nu ett par dagar. Vi öppnade en ny bal så Madde skulle kolla så det inte var höt det var fel på, men de andra hästarna äter det, så jag tror inte det kan vara höt der beror på. Hon äter bra annars. krubban är ren slickad varje gång!

Vad tror ni det kan beror på?

Kommentarer
Postat av: Fea

Jag har en Throwgood griffin dressyrsadel !



Och Texas är en varmblodstravare på 8 år :)

Vad har du för något ?

2011-02-07 @ 19:23:11
URL: http://feaftw.blogg.se/
Postat av: Fea

Ah okej jaa min är ridtravare också sen snart två år tillbaka så Vi håller på och utb honom just nu så de e en bit kvar haha ! :)

2011-02-09 @ 15:55:29
URL: http://feaftw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0