Stallet hela dagen!

Började med stalljour på morgonen. Det tog 20min. Jag och Madde åkte bara upp och tog ut den sen var det klart. Snart efter maten ska vi upp dit igen och fotografera och filma varandra när vi rider, så det kanske kommer komma upp en film eller två senare! 

Själv har jag sovit bort hela förmiddagen efter stalljouren, håller på och bli sjuk så jag får knarka halstabletter i stallet. Hostar även när jag blir ansträngd så vi får väl se hur det går att rida idag. Ska nog inte vara några problem! 

Funderar även att ändra utseendet på min blogg, till något ljusare, vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: josefine

SV: E-ponny är för höjderna som kommer efter D-ponny. Dvs 149 och uppåt, tror det är till 159cm

2011-02-23 @ 14:06:35
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0