Snöstormen har anlänt.

Det har snöat här nu konstant sen kl halv nio i morse, nu börjar jag bli trött på det!
Kan inte snön bara lägga av?

Zola fick stå idag tyvärr, hon var dygnsur när jag tog in henne, hon stod till och med och skakade när hon kom in. Inte konstigt med tanke på att täcket var surt!
Själv var jag sugen på att rida men jag står inte och torkar Zola som fryser för att få rida en sväng och hon blir genom sur igen. Har inte möjlighet att hon ska få stå med fleece eller svett täcke så jag red inte idag bara! Tråkigt jag vet!

Har upptäckt ett problem Zolas täcken blir genomsura vid bogen, inte någon annan stans, utan bara bogen, du kan i princip krama ut vattnet. Blir så bara på Zolas täcken och inte på de andra hästarnas täcken. Har ni samma problem?
vad gör ni åt det?

Och vet ni något bra inpregneringsmedel?

Kommentarer
Postat av: Sandra

bucas inpregneringsmedel är bra :D den har jag :)

2011-02-10 @ 20:14:52
URL: http://sandriey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0