Snart stallet!

Can't Wait!

Är grymt taggad idag för stallet, och inte alls på segt humör som jag har varit de andra dagarna. Blir så taggad av att läsa hästbloggar!
Speciellt nya övningar osv, dock kan man inte testa alla nu när det är snö/is överallt men några kan man testa allt.
Idag blir det paddock för Zola, skritt och trav sen en liten uteritt!
Igår hade Madde ridit barbacka, och Zola hade varit helt okej, lite uppstressad men annars fin!

Under dagen kommer filmen upp från i höstas. Sen ikväll blir det att testa något nytt Vattengympa!

Någon som har testat?

Kommentarer
Postat av: jossan

Jag har testat vattengympa, i Bulgarien. ;) Roligt och nyttigt!



SV: Hon har cob på vissa delar och full på vissa, så när jag köper träns måste jag köpa full och klippa av massa remmar och göra nya hål.



Men detta träns var lite annorlunda utformat, lite längre remmar på vissa ställen osv. än mitt andra träns, så vi får se om jag får upp nosgrimman tillräckligt högt eller om det tar i. :-/ Svårt o förklara.

2011-02-17 @ 11:55:43
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0