Skit göra!

Idag när jag kom till stallet så insåg jag att jag skulle inte hinna rida idag. För att hagen var helt jäkla ner bajsad. Tyckte det såg förskräkligt äckligt ut så jag var bara tvungen att mocka ur den. Tog 40min. Tycker även att det är viktigt att mocka ur hagen dels för hälsoskäl. Vem vill trampa runt i sitt bajs?!

Mycket äckligt!
Zola och de andra hästarna fick lite hö i hagen idag. Dem såg så uttråkade ut så jag passade på att fixa lite hö till dem, och de såg ganska lyckliga ut.
Peggy förövrigt ville förstöra min dag i och med välta skottkärran med bajs i ett antal gånger. Tillslut kom Zola och stod med mig vid skottkärran, då vågade inte peggy sig fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0