Sadeln kom inte.

Vart lite besviken igår, sadeln kom inte, jag som vill ha den! 

Får verkligen hoppas att den kommer på måndag. Hoppas. Och jag håller verkligen tummarna! 

För övrigt, är jag hemma hos Andreas nu, och vi har precis varit ute och gått i 2 timmar ungefär. Ganska jobbigt faktist. Speciellt när man traksar runt i skog och mark, med djup snö! 

Senare under dagen ska man vara fylle chaffis åt Andreas, dags för payback tror jag! 

Zola där emot har Madde, dem skulle ut i skogen idag, och det kan verkligen behövas så som Zola har tröttnat på volten!

Kommentarer
Postat av: Jennie

SV: Tack :) Ja, den är totalrenoverad från topp till tå ;) Nej, jag lämnade inte in den. Jag, sambon och farsan gjorde allt själva :)

2011-02-26 @ 18:13:07
URL: http://jeila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0