Olympic sadlar?

Har hittat en begagnad Olympic sadel som jag är lite sugen på, som ser ut att vara rak. Men nu är frågan är det ett bra märke, det stod att det var bara en olympic sadel, men när man söker på google kommer bara olympis jessica upp?

Är det samma märke, för vad jag fattade så är det samma märke men jessica är en speciell typ av sadel i märket Olympic? Eller har jag fel?

Sen är frågan, hur är dem i storleken?
Är dem stora, vart lite förvånad för när jag mätte Zolas rygg med mått tabellen som hööks har så ligger hon mitt emellan vid och normal, men alla mått tabeller är ju inte samma så är det någon som vet vart man kan hitta en mått tabell till olympic?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0