Första dagen på sportlovet!

Det firas med halsont. Känner mig inte alls pigg för 5 flata ören, kände redan igår att halsen var irriterad men tänkte att det skulle försvinna, men inte det. Nu är den fortfarander irriterad och gör ont när man sväljer. Får bli honungste idag! 

Som ni vet är det Madde som har Zola idag. Hon och Josse ska ut och rida tror jag, igår vart det ett maffigt pass för Zola. Madde red i 80minuter. Först dressyr i paddocken i ca 50 min, hon tränade olika fattningar. Att det ska vara lungt och fint. Sen skrittade hon kolteppan i 30min. Så det vart både skogen och paddocken. 

Hon har Zola i morgon med, men funderar på att följa med och ta lite kort och filma!

Blir nog ridbutiken denna vecka med fall jag får låna någon bil, jag är verkligen sugen på ett par nya ridbyxor. Vinröda eller beiga! 

Snyggt till mina stövlar (som jag aldrig kan använda) 

här är det en bild på den igen i alla fall, för er som har glömt hur snygga dem är ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0